Udogodnienia dla kierowców

Istotnym elementem sieciowych restauracji, które nastawiają się na szybką i kompleksową obsługę jak największej ilości klientów jest to, by móc dotrzeć do różnych grup odbiorców. Musimy mieć na uwadze to, że wiele osób chce kupić posiłek jak najszybciej.
Przeczytaj również: Świat gastronomii – czyli nauka na błędach cudzych i własnych
Osoby zmotoryzowane nie zawsze chcą wychodzić z auta, by nie tracić cennych minut – jeśli są w drodze na ważne spotkanie albo mają dostarczyć komuś towar. Stąd największe amerykańskie sieciówki wprowadziły specjalne okienka do obsługi klientów w autach.
Przeczytaj również: Lokale gastronomiczne i najczęściej popełniane błędy
W przypadku restauracji McDonald’s jest to usługa McDrive, a natomiast KFC wymyśliło DriveThru. Idea jest dokładnie taka sama – kierowca podjeżdża do automatu umożliwiającego komunikację głosową z obsługą lub do pierwszego okienka.
Przeczytaj również: Czy podobają nam się duże okna?
Składa zamówienie, płaci i podjeżdża do kolejnego okienka, w którym odbiera paczkę ze swoim posiłkiem. Konsumpcja odbywa się w drodze.
Praktyka pokazała, że usługa tego rodzaju cieszy się sporym zainteresowaniem konsumentów. Klient w samochodzie ma dostęp do tego samego menu co osoby goszczące wewnątrz lokalu.