Udogodnienia dla kierowców

Istotnym elementem sieciowych restauracji, które nastawiają się na szybką i kompleksową obsługę jak największej ilości klientów jest to, by móc dotrzeć do różnych grup odbiorców. Musimy mieć na uwadze to, że wiele osób chce kupić posiłek jak najszybciej.

Osoby zmotoryzowane nie zawsze chcą wychodzić z auta, by nie tracić cennych minut – jeśli są w drodze na ważne spotkanie albo mają dostarczyć komuś towar. Stąd największe amerykańskie sieciówki wprowadziły specjalne okienka do obsługi klientów w autach.

W przypadku restauracji McDonald’s jest to usługa McDrive, a natomiast KFC wymyśliło DriveThru. Idea jest dokładnie taka sama – kierowca podjeżdża do automatu umożliwiającego komunikację głosową z obsługą lub do pierwszego okienka.

Składa zamówienie, płaci i podjeżdża do kolejnego okienka, w którym odbiera paczkę ze swoim posiłkiem. Konsumpcja odbywa się w drodze.

Praktyka pokazała, że usługa tego rodzaju cieszy się sporym zainteresowaniem konsumentów. Klient w samochodzie ma dostęp do tego samego menu co osoby goszczące wewnątrz lokalu.