Udogodnienia dla kierowców

Udogodnienia dla kierowców

Istotnym elementem sieciowych restauracji, które nastawiają się na szybką i kompleksową obsługę jak największej ilości klientów jest to, by móc dotrzeć do różnych grup odbiorców. Musimy mieć na uwadze to, że wiele osób chce kupić posiłek jak najszybciej.

Przeczytaj również: Świat gastronomii – czyli nauka na błędach cudzych i własnych

Osoby zmotoryzowane nie zawsze chcą wychodzić z auta, by nie tracić cennych minut – jeśli są w drodze na ważne spotkanie albo mają dostarczyć komuś towar. Stąd największe amerykańskie sieciówki wprowadziły specjalne okienka do obsługi klientów w autach.

Przeczytaj również: Lokale gastronomiczne i najczęściej popełniane błędy

W przypadku restauracji McDonald’s jest to usługa McDrive, a natomiast KFC wymyśliło DriveThru. Idea jest dokładnie taka sama – kierowca podjeżdża do automatu umożliwiającego komunikację głosową z obsługą lub do pierwszego okienka.

Przeczytaj również: Czy podobają nam się duże okna?

Składa zamówienie, płaci i podjeżdża do kolejnego okienka, w którym odbiera paczkę ze swoim posiłkiem. Konsumpcja odbywa się w drodze.

Praktyka pokazała, że usługa tego rodzaju cieszy się sporym zainteresowaniem konsumentów. Klient w samochodzie ma dostęp do tego samego menu co osoby goszczące wewnątrz lokalu.