Dobry produkt to podstawa
Bez względu na to, czy chodzi o niewielką restaurację działającą na stricte lokalnym rynku, czy o wielkiego marketingowego molocha, za którym stoi wiele lokali i potężny kapitał – gość zawsze liczy na to samo.
Chce mieć przekonanie, że zje posiłek wysokiej jakości i będzie z niego zadowolony.
Dokładnie tak – marketing może dać wiele i wiele rzeczy da się nim nadrobić, jednakże bez dobrego produktu żaden lokal nie ma szans na rynku.
Żywność dostępna współcześnie nie zawsze jest utożsamiana z wysoką jakością.
Często słyszymy o tym, że mięso, warzywa czy owoce nie są tym, czym były kiedyś.
Nie można się więc dziwić, że dziś każda sieciowa restauracja podkreśla naturalność i sprawdzone pochodzenie wszystkich wykorzystywanych surowców.
Coraz więcej reklam telewizyjnych dotyczy właśnie tego – że warzywa pochodzą z tej a tej plantacji, mięso spełnia najwyższe wymogi jakościowe i w ogóle każdy z lokali w sieci codziennie dokłada starań, żeby nie tylko nam smakowało, ale było też zdrowo.
Czy w to wierzymy? To sprawa otwarta.